Thursday, July 2, 2020

#Hello_Max! #Ready_to_wake_up?

အင်ဒိုနီးရှား Lionair နဲ့ အီသီယိုးပီးယားအဲယားလိုင်း လေယာဉ်တွေပျက်ကျပြီးနောက် ၂၀၁၉ မတ်လလယ်ကစပြီးမြေမှာနားနေရတဲ့ Being 737Max .
မြေပြင်မှာရပ်နားနေရသော Southwest  737 Max လေယာဉ်များ


လေယာဉ်အမျိုးအစားတခုထဲနဲ့အော်ဒါ ၅၀၀၀ ကျော်ရလို့အရောင်းအသွက်ဆုံးလို့ ဘိုးအင်းကကြွားခဲ့တဲ့ Max၊
အဲယားဘတ်စ်ရဲ့ A320 Neo A321 Neo တွေကို ဈေးကွက်လုဖို့ ပျံသန်းခွင့်လက်မှတ်တွေရဖို့ အလောတကြီး နဲ့ ဖုံးဖိပြီးလုပ်ခဲ့တာတွေ အဆင့်ကျော်ခဲ့တာတွေကြောင့် ဘိုးအင်းသာမက စစ်ဆေးပြီး လက်မှတ်ထုတ်ပေးတဲ့ အမေရိကန်လေကြောင်းအာဏာပိုင် FAA ပါာအကြီးကျယ် သိက္ခကျစေခဲ့တဲ့ Max
အရှိန်လျှော့ပြီးထုတ်နေတာတောင် ထုတ်ပြီးသားတွေကို ဝယ်သူလက်အပ်လို့မရသေးလို့ ထားစရာနေရာတွေရှားပြီးထုတ်လုပ်တာ ခေတ္တရပ်လိုက်ရတဲ့ Max
 ထုတ်ပြီးသော်လည်း ဝယ်သူလက်အပ်မရလို့စက်ရုံမှာသောင်တင်နေသောပိုက်ဘောများ 
လေကြောင်းလိုင်းများစွာကို ဒေါ်လာ သန်းပေါင်းများစွားဆုံးရှုံးစေခဲ့တဲ့ Max
လူအသက် လေးရာနီးပါးနဲ့ရင်းနှီးပြီးမှ လေယာဉ်ရဲ့ အားနည်းချက်တွေကို လက်ခံပြီး ပြင်ဖို့ လုပ်ဆောင်ဲခဲ့တာအခုဆိုတနှစ်ကျော်ပါပြီ။

ပြီးခဲ့တဲ့ ဇွန်လ ၂၉-၃၀ နဲ့ ဇူလိုင်တရက်နေ့တွေမှာတော့ FAA အင်ဂျင်နီယာနဲ့ပိုင်းလော့တွေ Max ကိုပျံသန်းခွင့်လိုင်စင်ပြန်ပေးနိုင်ဖို့ စစ်ဆေးစမ်းသပ်ပျံသန်းမှု #Certification_Flights တွေလုပ်ခဲ့ပါတယ်။

https://www.seattletimes.com/business/boeing-aerospace/faa-begins-re-certification-flights-on-boeing-737-max/

ပျံသန်းတဲ့ လမ်းကြောင်းတွေကို Flight Radar 24 website မှာတင်ထားပါတယ်။
ဒီစမ်းသပ်မှုတွေပြီးဆုံးပြီးနောက် FAA ထုတ်ပြန်တဲ့ အစီရင်ခံစာကို အခြားအဖွဲ့တွေ နိုင်ငံတကာလေကြောင်းအာဏာပိုင်ပိုင်တွေ ပြန်လှန်သုံးသပ်ပြီး ညှိနိုင်းဆုံးဖြတ်စရာတွေလုပ်ရဦးမှာပါ။






ပိုင်းလော့တွေကိုဘယ်လိုသင်တန်းပေးမယ်၊ ပိုင်းလော့လက်စွဲမှာဘာတွေပြင်မယ်၊ လေကြောင်းလိုင်းတွေကို ဘာတွေ အသိပေးထားရမယ်စသည်ဖြင့် လုပ်စရာတွေ အားလုံးပြီးလို့ မြေမှာရပ်နားခိုင်းထားတဲ့ အမိန့်ကိုပြန်ရုပ်၊ ပိုင်းလော့တွေလဲ အဆင်သင့်ဖြစ်လျှင်တော့ Max တွေကိုကောင်းကင်ယံမှာ ပြန်တွေ့ကြရတော့မှာပါ။

စီးမယ့်ခရီးသည်တွေက ဘယ်လိုယုံယုံကြည်ကြည်နဲ့စီးကြမယ်တော့မသိပါ၊
ဒါပေမယ့်ခရီးသည်အများစုက လက်မှတ်သာဝယ်လိုက်တယ် ဘာလေယာဉ်စီးရမယ်ဆိုတာ သိလည်းမသိ၊ စိတ်လည်းမဝင်စားကြပါ။

တကယ်တော့ ခရီးသွားတွေ အလွန်နည်းသွားတဲ့ ကိုဗစ်ကပ်ရောဂါကာလနဲ့ ကပ်လွန်ကာလတွေမှာ ခရီးဝေးပျံလေယာဉ်ကြီးတွေ ခရီးသည် ထက်ဝက်လောက်ရဖို့တောင်မလွယ်လို့ သိပ်လည်းမကြီး၊ ခရီးအတော်ဝေးဝေးကိုလည်းပျံနိုင်၊ ပျံသန်းစားရိတ်လည်းသက်သာတဲ့ 737Max တွေက လေကြောင်းလိုင်းတွေအတွက် အသုံးတည့်မယ်လို့ ထင်ရပါတယ်။

ဒီကနေ့ ဇူလိုင် ၂ ရက် မှာပဲ နိုဝင်ဘာရွေးကောက်ပွဲအတွက် အတင်းမဲဆွယ်နေတဲ့ သမကြီးထရမ့် က ဘိုးအင်းကုမ္ပဏီကို Greatest company in the world လို့ကောင်းချီးပေးပြောသွားပါတယ်။
သူဒီလိုမပြောခင် ဇွန် ၃၀ ရက်မှာ seattletimes သတင်းစာမျက်နှာမှာတော့ အမေရိကန် ပို့ဆောင်ရေးဌာ စုံစမ်းစစ်ဆေးရေးမှူးချုပ်ရဲ့ နောက်နေ့ထွက်မည့်အစီရင်ခံစာမှာ 737 Max ကို စထုတ်ပြီးနောက် ပျံသန်းခွင့်လက်မှတ် မြန်မြန်ထုတ်ပေးနိုင်အောင် စစ်ဆေးတဲ့ FAA ကို MCAS ရဲ့အရေးပါမှုနဲ့ ပတ်သက်ပြီး ဘိုးအင်းကုမ္ပဏီက တမင်တကာထိန်ချန်မှုတွေလုပ်ခဲ့ ပါတယ် ဆိုတာပါလာမယ်လို့ ရေးလိုက်ပါတယ်။
လေယာဉ်ဦးပိုင်းအလွန်အမင်းမော့သွားလျင် လေထဲမှ ပြုတ်ကျနိုင်သဖြင့် ဦးပိုင်းကိုပြန်နှိမ့်ချပေးစေနဲ့ MCAS  စနစ်က လေယာဉ်နှစ်စီးပျက်ကျခြင်းရဲ့ တရားခံ


ဘာပဲဖြစ်ဖြစ် တနှစ်ကျော်မြေနားထားရတဲ့၊ လောလောဆယ်မှာလည်းအသုံးတည့်မည့် 737Max တွေပျံသန်းခွင့်ရလျင်တော့ ကိုဗစ်ကြောင့် ဒုက္ခ အကြီးကျယ်ရောက်နေတဲ့ လေကြောင်းလိုင်းတွေ အတွက် အနည်းငယ် အသက်ရှူချောင်လာနိုင်မယ်လို့မျှော်လင့်မိကြောင်းပါ။

ဖိုးသုည
02/07/2020


No comments:

Post a Comment

#Hello_Max ! #Ready_to_wake_up ? အင်ဒိုနီးရှား Lionair နဲ့ အီသီယိုးပီးယားအဲယားလိုင်း လေယာဉ်တွေပျက်ကျပြီးနောက် ၂၀၁၉ မတ်လလယ်ကစပြီးမြ...